Szövegírás
Egy publikálásra szánt szöveg megalkotásakor vagyis szövegírás előtt számtalan tényezőt figyelembe kell venni. Legyen figyelemfelkeltő, tartalmas, olyan írás, amely megmozgatja a megcélzott olvasókat, legyen az akár social media profilon, blogon, online magazinban vagy weboldalon. Fontos megtalálni a megfelelő hangot az olvasóval, főleg úgy, hogy minden kommunikációs csatornán azonos legyen. A szövegalkotás egy másik komoly kihívása a copywriter számára, hogy a szöveg meg kell feleljen a keresőoptimalizálás kritériumainak, ezáltal még hasznosabb legyen a kliens számára.
Az Aida Media content writing csapata mindig egyedi, ügyfélre szabott szövegeket készít. Előzetesen egy alapos felmérést és háttérkutatást végzünk az adott piacra jellemző trendekből, a versenytársakból és a nemzetközi példákból. Ezzel párhuzamosan tartunk egy úgynevezett vállalati ismerkedést, hogy megismerjük a vállalkozás profilját és kommunikációs céljait. Átnézzük a megbízó honlapját – ha van – illetve használt platformjait. Így minden megalkotott szövegünk teljesen egyénre / igényekre szabott. Garantáljuk, hogy az általunk írt tartalom nem fog „szembejönni az utcán”. Mi az egyediségre törekszünk, nem sablonból dolgozunk.
Webszöveg
Senki se higgye azt, hogy nem fontos egy weboldal szövege, hogy nem olvassák el az emberek, hogy mindegy mi van a honlapon majd a termék eladja önmagát. Nem, nem, ez hatalmas tévedés! Minden érdeklődő amikor felmegy a weboldalra, azonnal nekiáll kiszűrni a számára fontos információkat, így ha a honlap szövege nincs jól megírva, optimalizálva, akkor gyorsan el is lehet veszíteni a potenciális vásárlót. A külső megfog, a belső megtart. Ez esetben a szöveg a belső érték és a külső a honlap szépsége. A szövegírás tartja össze a komplett marketinget, ezért fontossága nem elhanyagolandó.
Webshop szöveg
Egy webáruháznak kulcsfontosságú eleme a keresőkre optimalizált termékleírások, mivel ezzel lehet még több érdeklődőt és potenciális vásárlót bevonzani az oldalra. Ha Ön helyett a konkurencia jelenik meg az első oldalon, akkor ő le is csapja más kezéről a vásárlót. Fontos a jól megírt szöveg a rangsorban való előrejutáshoz, az érdeklődés felkeltéséhez, a termék eladásához.
Kulcsszókutatás
A SEO azaz a keresőoptimalizálás, a szövegírás alapja és ennek első lépcsőfoka a megfelelő kulcsszavak megtalálása. Úgy lehet releváns oldal látogatókat szerezni, hogy beleírjuk a szövegekbe célközönségünk keresési kifejezéseit, azokat a kulcsszavakat, melyeket böngészés közben a legtöbbször használnak adott téma kutatása közben. Ebben nyújt támogatást a kulcsszókutatás.
Fordítás
Ha idegen nyelvű szövegek (pl. prospektus, cikk, könyv, honlap) fordítására van szüksége, állunk rendelkezésére. Csapatunk és kapcsolataink révén számtalan nemzetközi fordítást el tudunk végezni bármelyik nyelven, rövid időn belül.
Sajtóközlemény
Egy cég élettörténetében mindig eljön az a pont, amikor egy profin megírt sajtóközlemény vagy egyéb PR tevékenységek sokat tudnak lendíteni a forgalmon. Érdemes megjelenni szaklapokban és magazinokban, vagy bármely olyan felületen, ami az adott témával foglalkozik. Ez egy igen hatékony módja, hogy nagy tömegeket érjünk el, növelni lehet a cég ismertségét, a márka értékét és ha valaki hosszú távon tervezi a marketingstratégiáját, mindenképp ajánlani szoktuk ezeket is beleszámolni. Bemutatjuk a céget, hogy mivel foglalkozik és mik az előnyei, a pozitiv hozzáadott értékei a piachoz. Érdemes több cikkben gondolkozni, mert akkor egy folyamatos PR megjelenést lehet biztosítani, mely segít az emberi tudatba „beleépülni”, feledhetetlenné válni.
Blog cikk
Azok a blogok tudnak nagy nézettséget elérni, melyek folyamatosan fenntartják az érdeklődést. Ha időhiányban szenved, vagy épp nincs elég ihlet, nagyon szívesen besegítünk egy kis tartalomfrissítés gyanánt. Akár heti, akár havi szövegírás a cél, keresse bátran szövegíró csapatunk.
Szlogen
A szlogenírás vagyis jelmondat célja az, hogy pár másodperc alatt megragadja a vásárló figyelmét, hogy a fülében csengjen feledhetetlenül. Egy jó szlogen kreatív és rövid, fülbemászó, lényegretörő. Sok kisebb – nagyobb cégnek nincs mottója, pedig ez egy egyszeri befizetés ami hamar megtérül és amit éveken keresztül használhat! Ez az egyik legnehezebb szövegírás fajta, ezért ne tétovázzon és bízza profikra a szlogenjét!