PR Szövegírás
A PR szövegírás copywritereink egyik kedvenc szövegírói válfaja. A public relations szövegírás vagy ha úgy tetszik közönségkapcsolati cikkek és anyagok alkotása, az írott kommunikáció egyik legizgalmasabb formája.
PR szövegírás az Aida Mediánál
PR SZÖVEGÍRÁS – TARTALOMMARKETING
Munkatársaink havonta több 100.000 karakternyi kreatív szöveges tartalmat gyártanak wedoldalra, Facebook oldalakra, cikkekbe, blogokra és nyomtatott anyagokba, illetve sajtótermékekbe. A web szövegírással bővítik az internet világát igényes és informatív, komoly PR értékkel rendelkező tartalmakkal. Nem elég egy kampány sikeréhez az ütős grafika! – Itt jön képbe a PR szövegírás, mely ha sikeresen működik és jól irányzott a kommunikáció, akkor a második legnagyobb húzóerő. Az erős szövegezés kulcsfontosságú a márkaépítés során, akár egy PR cikkről, egy sajtótájékoztató vagy PR esemény anyagáról, egy céges bemutatkozóanyagról, egy hírlevélről, egy szlogenről vagy csak egy egyszerű Facebook és Instagram posztról beszélgetünk. Ügyfeleink sem szeretnék a véletlenre bízni a tartalmaik minőségét, így professzionális hozzáállással és innovatív megoldásokkal biztosítjuk nekik a siker kulcsát. Szöveget írni mindenki tud, ahogy Facebook-ot használni is, de nem mindegy, hogy mit és hogyan kommunikálunk. Így mindenkinek azt javasoljuk, hogy bízza profikra szövegeinek megírását, hiszen más esetben hatalmas kockázatot vállal a vállalkozásáról megalkotott kép kialakításában..
MÉDIAKAPCSOLATOK
CORPORATE COMMUNICATIONS
Segíteni tudunk a vállalati kommunikációs stratégia javításában és megtervezésében is. Közösen megalkotjuk a belső és külső kommunikációs módszereket, formulákat, miközben definiáljuk a vállalkozás filozófiáját és alapvető (marketing) kommunikációs üzeneteit is. Kidolgozzuk a vizuális arculatot és a mindennapi belső és külső kommunikációt a stratégia alapján. Kérje ajánlatunkat még ma!
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ
Minden cég életében történnek hibák, problémák, amik legrosszabb esetben a fogyasztókat is érintik. A vállalat reputációja van veszélyben ilyenkor, amit mindenféleképpen meg kell védeni. A szakirodalmak alapján PR szempontból a legfontosabb egy ilyen helyzetben a megfelelő kommunikáció. Legyen szó nyilatkozatról, sajtóközleményről, sajtótájékoztatóról, minden esetben lényeges, hogy higgadtan, következetesen közöljük mondandónkat akár szóban, akár írásban. A hatásos kríziskommunikáció kellő időben (sem túl hamar, sem túl későn) történik, igazat mond, konzisztens és koordinált mind a külső, mind a belső érintettek fele. Az előretervezés is roppant fontos, jó ha van egy stratégia krízis esetére. Szakembereink számos krízis kommunikálásában vettek már részt, így számíthat ránk ilyen esetben is. Vállaljuk a kommunikációs stratégia megalkotását, a közlemények, beszédek megírását, függetlenül attól, hogy éjjel, vagy hétvége van, hiszen az idő ellenünk dolgozik ilyen esetekben.
A JÓ B2B ÉS B2C KOMMUNIKÁCIÓ KULCSA A PR SZÖVEGÍRÁS
A business-to-business és business-to-consumer kommunikáció márkaépítésében szintén komoly marketingstratégiákra van szükség. A piaci versenyképesség és az üzleti kapcsolatok kialakításához elengedhetetlen a professzionális kommunikációs stratégia megtervezése. Fontos, hogy minden csatornán következetesen ragaszkodjunk ugyanahhoz a stílushoz, ezáltal konzisztens képet közvetíthetünk márkánkról fogyasztóink és partnereink felé. Az Aida Media csapata 10 éves rendezvényszervezői múlttal rendelkezik, melynek során számtalan termékbemutató, VIP-fogadás, POS terveztetést, DM-anyagok gyártása futott át a kezünk között.