Google Ads kampánykezelés

Hatékony és tudatos Google Ads kampánykezelés az első hely megszerzésének egyik kulcsa. Ha rendben van a SEO-d, akkor már csak egy lépés választ el attól, hogy a Google találati lista élére törj – profi adwords kampánykezelés.
Ha szeretnéd, hogy vállalkozásod befusson adwords kampánykezeléssel is, és nemcsak részt akarsz venni a piacon, hanem első is szeretnél lenni:
Akkor maxold ki vállalkozásod lehetőségeit!

Ha szeretnéd profi kezekre bízni a Google Ads kampányok kezelését, akkor jó helyen jársz.

A PPC hirdetések a KKV szektor egyik legjobb és leghatékonyabb marketing stratégiai eszközei. Az összes egyéb marketing eszközhöz képest alacsonyabb befektetés mellett érhető el a profit és a márkaismertség-növelés. Nyugodt szívvel bízhatod ránk, mert sokéves tapasztalatunk lerövidíti a megtérülési időt.

Kérjen Google Ads kampánykezelési ajánlatot!

Ha valaki szeretné saját magának beállítani az Adwords hirdetéseket, az első pár hónapban nagyon sok autodidakta módszerrel kell utánajárni a tippeknek és trükköknek, így a várt eredmények is csak később érkezhetnek. A Google Ads rendszere folyamatosan fejlődik és frissül, hogy minél kezelő barátabb legyen a felhasználók számára, ezért érdemes adwords szemináriumokon részt venni és adwords oktatóanyagokat olvasni, hogy naprakész legyen a hirdetések beállítása, valamint a statisztikák olvasása terén.

GOOGLE ADS BLOG

Milyen előkészületek és háttér információk szükségesek egy Adwords kampány kezeléséhez?

Az első alapfeltétel a jó weboldal. Ahhoz, hogy megfelelő eredményeket lehessen felmutatni, valamint a későbbiekben remarketingelni lehessen a vállalkozást, szükség van egy profin felépített és kialakított weboldalra. A honlap megjelenése, landing oldalai és webszövegezése legyen felhasználóbarát, SEO követelményeknek megfelelő, stílusos, brandfit és könnyen átlátható.

Ez nagyon fontos. Na de miért is? Mert minden kampányt külön landing oldalra kell irányítani. A weboldal főoldala önmagában kevésbé alkalmas arra, hogy minden hirdetési link ide érkezzen. Ha szeretnél többet megtudni a landing oldalakról és követelményeiről, vagy hogy egyáltalán hogyan kell létrehozni profin, akkor a cikkek között találsz erre is pár hasznos tippet.
Ha jó a terméked, a szolgáltatásod és a weboldalad is rendben van, akkor az adwords költségvetés kalkulációja a következő lépés. A Google Adwordsben újoncként nehéz megsaccolni, milyen az optimális költségkeret – hiszen mégis mire alapozod a véleményed.

Ezért javasoljuk Adwords kampánykezelés szolgáltatást, melyet olyan szakemberek végeznek, akik az évekkel és a rutinnal már sok tanácsot tudnak ebben nyújtani. Ha nagyon minimális az erre fordítható összeg, nem biztos, hogy megéri ads-re költeni, mert a versenytársak között csak elégetjük a pénzt és nem lesz eredménye. Viszont vannak szegmensek, ahol annyira nincs verseny a Google keresőben, így kis költséggel is lehet nagyot kaszálni. Az Ads költségkeret meghatározásához van néhány mérőeszköz, melyek támpontot tudnak nyújtani a piaci helyzetről, erről is olvashatsz egyik cikkünkben.

1. A MEGFELELŐ KULCSSZÓ LISTA ÖSSZEÁLLÍTÁSA

Az adwords kampánykezelés alapja, hogy a PPC kampányok elején össze kell gyűjteni azokat a releváns kereső kifejezéseket, melyekkel megtalál a célközönség. A landing oldalak szövegezésében ezért fontos elhelyezni a meghatározó kulcsszavakat, majd ezeket használni az adwords kampányokban.
Hogyan tudod, mire keresnek rá az emberek, mik a jó kulcsszavak? Gondolkozz a vevőd fejével és a terméked/szolgáltatási köröd témájában minden jegyezz fel, ami szóba jöhet. Vannak kulcsszólista tervezők, melyek megkönnyítik ezt a feladatot.

2. GOOGLE ADS KAMPÁNYTÍPUSOK

google adwords kampánykezelés típusok screenshot

SEARCH KAMPÁNY

Az adwords kampánykezelés egyik sarokköve a keresési hirdetés. A Search hirdetések szöveges hirdetések az organikus találatok felett. Kiválóan alkalmas arra, hogy növelje a potenciális ügyfelek számát, a webhely forgalmát, az eladásokat. A kulcsszavak segítségével releváns közönségnek jeleníti meg a hirdetéseket.

google kereső adwords kampánykezelés kulcsszó

DISPLAY KAMPÁNY

Az adwords kampánykezelés másik sarokköve a display hirdetés. A Display hirdetések lehetnek képi, videó és flash tartalmúak és a Display Hálózaton futnak. A Display Hálózatnak több ezer partnerweboldal a tagja, ezeken jelennek meg ezek a vizuális hirdetések banneres formában. A display egy banneres push marketing fogás, márkaépítésre alkalmas, illetve re-marketing céljából. Nagyobb célközönséget lehet vele elérni, szezonális ajánlatokra és ünnepi ajánlatokra kiváló módszer.
adwords kampánykezelés display kampány minta

3. AJÁNLATTÉTELI STRATÉGIÁK

Az adwords kampánykezelés stratégiáját leginkább az határozza meg, hogy mennyi időd van állítgatni-felügyelni, milyen régóta használod az ads rendszerét, milyen a költségkereted és milyen szegmensben szeretnél érvényesülni. Ha sok időd van és tapasztalt vagy a témában, használj kézi beállításokat, viszont ha újoncként vágsz bele, érdemes automatikus ajánlattételekkel kezdeni.

Kattintások maximalizálása

Webhely forgalmának növelésére, márkaépítésre és kezdő adwords fiók beállításokra tökéletes. Lényege, hogy az adott napi költségkeretből a legtöbb kattintást hozza ki. Be lehet állítani, hogy maximum mennyit ér egy kattintás, a magyar kereső piacon ez egy 100-200 ft közé eső kezdő licit. A későbbiekben persze a statisztikai adatok alapján változtatni kell, de bevezetésnek ez egy jó sáv.

Konverziók maximalizálása

Az Adwords a megadott költségkeret teljes elköltésével igyekszik a lehető legtöbb konverziót elérni. Automatikusan módosítja a liciteket az aukciók során és nincs benne kézi beállításokra lehetőség. Ezt akkor tudod használni, ha telepítetted a weboldalon az analyticset, ahol már min. 15 konverzió volt a megelőző 30 napban.

Kézi CPC

Ezesetben 100%-ban Te tudsz beállítani mindent és a módosítások is a Te kezedben vannak. Teljesen rád van bízva a kampány. Neked kell beállítani minden licitösszeget és naponta, hetente váltogatni kell ennek mértékét, hogy optimálisan fusson a kampány. Nagyon sok időt és még több precizitást igényel.

Intelligens CPC

Ez egy automatikus, Google által irányított ajánlattételi stratégia. Be tudsz állítani egy maximális cost per click összeget, hogy mennyit vagy hajlandó maximum fizetni egy kattintásért. Ezt figyelembe véve a rendszer automatikusan módosítja a licited a hirdetési piacon. Az intelligens CPC kiváló választás ünnepek alatt, ahol is kiemelkedő versenyre számíthatsz a megnövekedett kereslet miatt. Az licit összegét Te határozod meg, viszont a Google rendszere korrigálja, ha előnyösebbnek találja. Amíg az emberek általában kerek számokban mérlegelnek, a Google finomhangolja a költségeket és tizedes pontosságig tökéletesíti az ajánlatot.

Cél CPC

A Google a cél-CPA esetében a licitek megtételekor a megelőző kampány eredményeket és a verseny egyéb aktuális tényezőit veszi figyelembe. Akkor érdemes ezt választani, ha adott költségkereten belül fixálni szeretnéd, hogy mennyit ér neked egy ügyfél megszerzése. Az Ads egy meghatározott költségkereten belül annyi konverziót fog szerezni a max. CPA határértékkel, amennyit csak tud. Nézd meg, mennyi volt az eddigi átlag CPA értéked és kicsivel felé állítsd be a sajátod. 30 nap alatt ki tudod tesztelni, hogy ez megfelelő e a számodra.

Megjelenési részesedés

Itt lehet beállítani százalékos arányban, hogy hol szeretnénk megjelenni az első oldalon:
– az oldal tetején első helyen
– második vagy harmadik helyen, vagy az organikus találatok felett
– bárhol az oldalon 
A helyezéshez köthető százalékon kívül a kattintásokat is lehet maximalizálni a költségkeretben. Az átlagos CPC 20-50%-át érdemes beállítani, annál többet nem, mert nagyon sok pénzt fog elkölteni.

Cél – ROAS

Azok számára hasznos és ajánlott az adwords kampánykezelés ezen formája, akik ROI alapú stratégia szerint vezetik az adwords hirdetéseket. A rendszer ilyenkor a konverziókat egyesével, külön megvizsgálja, hogy hogyan tudják a költséghatékonyan elérni a kitűzött célt. Mindezt a korábbi adatokból jósolja meg. Be lehet állítani alsó és felső határértéket is, így a változó teljesítményű kulcsszavakat könnyebb kiszúrni a rostán.

4. FONTOS A VERSENYTÁRSELEMZÉS

Mielőtt belekezdesz a kampányba, nézz körbe a piacon. Kik a hasonló és konkurens cégek? Hogyan hirdetnek? Milyen a weboldaluk? Milyen a webszövegezésük? Hogyan néznek ki az adwords hirdetéseik? Milyen szavakat használnak a hirdetésekben? Milyen bővítményeik vannak?

5. HOGYAN CSOPORTOSÍTSUK A HIRDETÉSEKET?

Egy adott kampányban a hirdetéscsoportokat a kulcsszavak kategorizálása alapján célszerű kialakítani. Ilyen kategóriák lehetnek például egy adott szolgáltatás vagy termék különböző szinonimái. Egy kampányban a hirdetéscsoportok száma nagyban függ a költségkerettől, de kezdőként érdemes csak párat létrehozni, hogy ne legyen túl bonyolult az ellenőrzésük.

6. HOGYAN ÍRJUNK JÓ HIRDETÉS SZÖVEGET?

A Címsorokban 30 karakternyi a lehetőségek tára és egy címsor 3×30 karakternyi szövegből tevődik össze. A leírásokból két sor van, mindkettő 90 karakter hosszúságú lehet.
Az adwords kampánykezelés esetében se feledkezz meg róla, hogy hirdetésed egy reklám. Meg kell vele érinteni a célközönséget. Előnyöket és pozitív hozadékokat kell megtudnia, azt, hogy miért lesz neki jó vagy jobb, ha a hirdetésed által megrendeli, amit kínálsz. Keresletet kell teremteni, megmutatni, hogy kell nekik és kár lenne kihagyni.

google találat adwords kampánykezelés után minta
A kulcsszavakat mindig használni kell a szövegben, mert többek között ettől jelenik meg, illetve ettől lesz jó a pozíciója egy adott oldalon. A legjobb kereső kifejezéseket praktikus a címsorok elejére helyezni.
A “call to action” formulák figyelemfelkeltőbbé tehetik a szöveget és használatukkal költséghatékonyabban lehet jó pozíciókat elérni: “jelentkezz”, “vedd meg”. Mitől lehet az ajánlat még vonzóbb? Legyen valami olyan szolgálatatásod, ami nincs a többieknek, pl.: egy akció vagy ajándék. Azt fogalmazd meg, hogy miért, mivel vagy jobb, mint a piacon lévő konkurens cégek. Ezzel tudsz hatni a nézelődökre.
Ezekre kell nagyon odafigyelni!

Ne írj ugyanolyan hirdetést, mint a konkurens cégek – egyrészt gagyi és ciki megoldás, másfelől nem fogsz jól szerepelni a találati listában.

Havonta ellenőrizd le a hirdetéseidet egyesével – a jól teljesítőket tartsd meg, a rosszakat pedig dobd ki és írj néhány újat. Addig próbálkozz, amíg minden hirdetésed 90% felett pörög a listákban.

Ne halmozd a kulcsszavakat! – nem attól lesz egy hirdetés jó, hogy telepakolod az összes kulcsszóval és felsorolást csinálsz. Ez egy reklám, az a feladata, hogy eladja a terméked/szolgáltatásod. Épp ezért kínálni kell és tudni kell eladni.

Ne felejts el bővítményeket is használni! – ezekkel tudod igazán jól megkülönböztetni magad a többiektől, hiszen mindegyiknél a linkek kapcsolásával plusz információkat tudsz megjeleníteni magadról.

7. HIRDETÉSÜTEMEZÉS

Az adwords kampánykezelés esetén a hirdetéseket mindig ahhoz képest kell ütemezni, hogy milyen nyitvatartás szerint lehet a céget elérni, vagy mikor veszik fel a telefont, mikor vannak a forgalmasabb napok és napszakok. Ezek iparáganként igen eltérőek lehetnek, viszont az éjszakai ütemezésekre fontos odafigyelni, ne vesszen kárba a befektetett összeg. Lehetőség van a napi keretet ajánlat korrekciókkal súlyozni, így ha este is szeretnél hirdetni, de csak kevesebb összeggel, akkor beállítod, hogy a napi költés 20%-a maradjon például a 20:00 és 23:00 közötti időszakra.

8. HIRDETÉSROTÁCIÓ

A kampányok elindításakor válaszd a “nincs optimalizálás” lehetőséget, így minden hirdetésed egyenlő esélyekkel indulhat. Ez azért fontos, mert ha bekapcsolod a rotációt, akkor minden egyéb külső körülmény hatására hátrébb szorulhatnak jó hirdetések már a legelején csupán azért, mert a másik jobb pl. napszakban bukkant fel a keresők számára. Az első 30 napban mindig legyenek egyenlők az esélyek, csak utána állítsd át másra, ha szeretnéd.
Ha a Google-re bízod a hirdetésrotáció beállítását, akkor a rendszer tekintettel lesz minden apróságra, mint a mobilos felhasználók, a demográfiai jellemzők és a kereső internetezési magatartásai. Ezekből az adatokból nyeri ki azt a tippet, ami alapján bedobja a megfelelő hirdetést, amire a legnagyobb valószínűséggel kattintani fog a nézelődő és egyben konverziót produkál.
A hirdetések pozicionálása az egyik legnagyobb részben a hirdetés szövegén múlik. Ezt nem szabad figyelmen kívül hagyni és erre nagy hangsúlyt kell fektetni. Ha egy hirdetés rosszul teljesít, nézd meg a szöveget a többihez képest, a konkurens céghez képest és mérlegelj.

9. HIRDETÉSBŐVÍTMÉNYEK

A hirdetés bővítményekkel ellátott hirdetéseket sokkal hamarabb észre lehet venni és sokkal több információhoz lehet jutni. Ez nagyon sokat lendít egy minőségi rangsorban.
adwords kampánykezelés belsőlink bővítmények

10. MIÉRT UTASÍTJA VISSZA A GOOGLE A HIRDETÉST?

A Google Ads szigorú szabályok szerint működik, ezért az adwords kampánykezelés során, ezek betartását következetesen ellenőrzi is a rendszer nap, mint nap. Íme néhány gyakori eset, melynél a rendszer letiltja a hirdetést:

Szerzői jogvédelem alatt lévő tartalom van a hirdetésben pl.: más által levédett név, márkanév. Ezek használata engedélyköteles, melyet a tulajdonostól kell kérvényezni egy űrlap kitöltésével.
Szimbólum és felkiáltójel halmozás
A megjelenített és a céloldal URL címe nem egyezik
A hirdetés főcíme nagybetűs szavakat tartalmaz
A médiatartalmak nem megfelelő méretűek, formátumúak vagy minőségűek
A landing oldalon Google által tiltott tartalom van
A landing oldal, melyre vezet a hirdetés, nincs élesítve vagy valamiért nem működik 

Ha valamiért nem engedi aktiválni a hirdetésed, minden esetben jelzi az okát. A Súgó általában segít megoldani a problémát vagy rávezető cikkeket linkel hozzá.

11. DINAMIKUS HIRDETÉSEK

Ez az adwords kampánykezelés egy egyszerűsített módszere, melyben a kulcsszavakat és a leírásokat a Google-re bízzuk, ő rakja össze a hirdetést. Neked csak a hirdetés leírását kell megadni és a weboldalt, melyre a hirdetést építed. A Google a honlap tartalma és szövege alapján készíti el a hirdetés szövegét. Olyanoknak érdemes használnia, akik SEO szempontjából profin rakták össze az oldalt és van miből gazdálkodni a rendszernek – lehetőség van tökéletes címsorok létrejöttére és olyan emberek elérésére is, akiket más beállításokkal nehezebben lehet elérni.

12. GOOGLE ADS KAMPÁNYOK OPTIMALIZÁLÁSA

Hirdetésszövegek optimalizálása, relevanciája

Állítsd le a két leggyengébb hirdetést és a helyükre fogalmazz meg új hirdetéseket. Mindent változtass meg bennük: a címet, a leírást és a kulcsszavak elhelyezését. Ezekre figyelj oda:

A kulcsszavak szerepeljenek a címben és a leírásban de ne halmozd a kulcsszavakat!
Miért vagy más, miért vagy jobb?
Használj reszponzív hirdetéseket!
Alkalmazd a dinamikus kulcsszó beillesztést.
Hirdetésbővítményekkel turbózd fel az összképet! 

Hogyan mérd a veszteséged?

Meg tudod vizsgálni, hogy a szűkre szabott költségvetésből adódóan mennyi a veszteség. A kampányok menüpontban az oszlopok között van egy “elveszett keresési megjelenés részesedés (költségkeret)” oszlop, ami megmutatja, hogy a szűk költségvetés következtében mekkora veszteség ér a megjelenést illetően. Itt nem feltétlenül az a legjobb opció, hogy növeled a budget, hanem inkább nézd át a kulcsszavakat és a rosszul teljesítőket dobáld ki!

Minőségi mutatók

Az adwords kampánykezelés alatt minőségi mutatóból látható, hogy a hirdetésednek milyen a versenypozíciója és mennyibe kerül rá egy kattintás (CPC). A minőségi mutató értéke 1 és 10 között változik. Minél magasabb ez a pontszám, a hirdetésed annál jobb pozícióban futhat, és annál alacsonyabb lesz a CPC-d. Minél magasabb pontszámot sikerül elérned a minőségi mutatónál az 1-től 10-ig terjedő skálán, annál jobb helyen jelenik meg a hirdetésed, és annál olcsóbbá válik számodra a hirdetés. A 7-es vagy az annál magasabb pontszám azt jelenti, hogy a hirdetésed jobb mint az átlag, ha viszont lecsúszik 2-re vagy az alá, akkor meg sem jelenik. Ez utóbbit jelzi is az Adwords, vagyis ha azt olvasod, hogy a gyenge minőségi mutató nem jelenik meg a hirdetésed, akkor mindenképpen tenned kell valamit.

CTR alapú kulcsszó optimalizálás

A kulcsszavak optimalizálását akkor tudod elkezdeni, ha megfelelő mennyiségű adat áll a rendelkezésedre. 30 kattintástól és 15 konverzióból már lehet spekulálni, de mi ezeknél kicsit több adatot ajánlunk. Kattintások alapján sokkal egyszerűbb, mert azok napról napra sokszorozódnak, így akár egy hét után már lehet következtetni egy-egy kulcsszó teljesítményére. Íme, hogyan tudnak a kulcsszavak teljesíteni és milyen tippjeink vannak az optimalizálásra:

Magas átkattintási arányú kulcsszó – gyenge a pozíció (3. helyezés alatti): itt emelni érdemes a licit határon, mert valószínűleg attól még több forgalmat fog generálni.

Alacsony átkattintási arányú kulcsszó – rossz pozíció: lehet, hogy a keresők még nem vették észre. Próbáld ki, hogy emelsz az ajánlaton és pár hét után megnézed a teljesítményét.

Alacsony átkattintási arányú kulcsszó – jó pozíció (1-2-3. helyezések): ez a kulcsszó elégeti a pénzt. Törölni kell vagy jelentősen csökkenteni az ajánlatot.

Konverziós arány alapú kulcsszó optimalizálás

Ahhoz, hogy megfelelő adat és konverzió rendelkezésre álljon, 2-3 hónapig konverzió alapú stratégián kell futnia a kampánynak. Ennyi időre szüksége van, hogy kiderüljön, melyik az a kulcsszó, ami hasznos és mi az, ami nem.

Konverziós arány vizsgálatakor vedd a kulcsszó listádat megelőző 60-90 napot, majd állítsd be a konverziós arányt min. 2%-ra (ez egy olyan konverziós átlag érték, ami már hasznosnak mondható). Látni fogod az adott időszakban azokat a kulcsszavakat, melyek 2%-nál jobb konverziós teljesítményt produkáltak.

Az oszlopok között be tudsz állítani egyéb versenymutatókat is,melyek még részletesebb képet mutatnak a kulcsszavakról. Például a “keresési megjelenés részesedésnél” megmutatja, hogy a lehetséges megjelenési mennyiségnek mekkora részét kapja meg az adott kulcsszó.

Kizáró kulcsszó lista

A kulcsszavak rendszeres ellenőrzése kapcsán érdemes létrehozni egy kizáró kulcsszó listát, ahova azokat a kifejezéseket gyűjtöd egybe, melyekre nem akarod, hogy a hirdetésed megjelenjen. A kizáró kulcsszavakat több listába is lehet rendezni, hirdetéscsoportonként, kampányonként vagy fiók szinten.

Negatív kulcsszavak

Ha egy kulcsszót negatívba raksz át, akkor elkerülheted, hogy olyan keresési kifejezésekre jelenjen meg a hirdetésed, melyek számodra nem relevánsak. A negatív kulcsszavak használata tehát az egyik fontos eszköz az optimalizálás során.

CTR javítása

Az átkattintási arány megmutatja, hogy hány hirdetés-megjelenésre érkezett kattintás. Az átkattintási arány (CTR) azért fontos jelző szám, mert megmutatja, hogy az érdeklődők mennyire találták relevánsnak a hirdetéseidet. Az erős CTR-t hozó kulcsszavak általában jobb minőségi mutatóval rendelkeznek. Az, hogy mi számít jó átkattintási aránynak, nem meghatározható dolog, hiszen ha egy kulcsszóra nagy a verseny, akkor egy gyengébb átkattintási arány is jó lehet, ha viszont kicsi, akkor magasabb százalék is kevés. Az átkattintási arányt a következőkkel lehet optimalizálni:

Használj bővítményeket!
Ne tüntess fel árat a hirdetésben, legyen kíváncsiak, menjenek fel az oldalra!
Mindig 3-4 hirdetésed fusson, hogy ki lehessen szűrni a jobb szövegeket!
Figyelj a hirdetések időszaki beosztására!
Alkalmazz ajánlatkorrekciókat! 

adwords kampánykezelés mutatók

13. A CÉLOLDALLAL KAPCSOLATOS ÉLMÉNY

A céloldallal kapcsolatos élménnyel azt méri a Google Ads, hogy a hirdetésekre kattintó felhasználók milyen mértékben találják azt a webhelyen, amit keresnek. A céloldal az az URL, ahová a felhasználók a hirdetésre kattintás után jutnak. A Google Ads automatizált rendszerek és emberi értékelés kombinációjával elemzi a céloldalt. Az Ön által kínált élmény hatással van a hirdetés rangsor szerinti helyére, ezáltal pedig a CPC-re és a hirdetésaukció során elért helyre is. Az adwords kampánykezelés folyamán hirdetések ritkábban (vagy egyáltalán nem) jelennek meg, ha gyengébb felhasználói élményt nyújtó webhelyre mutatnak.
Az alábbi megoldásokkal teljesebbé teheti a céloldallal kapcsolatos élményt:

1. Releváns, hasznos és eredeti tartalom biztosítása

Győződjön meg arról, hogy a céloldal a hirdetésszöveg és a kulcsszavak szempontjából közvetlenül releváns. Ha a felhasználók konkrét dolgokra kíváncsiak, legyen konkrét: Ha valaki egy sportautóra vonatkozó hirdetésre kattint, akkor ne az összes modellt tartalmazó oldalra irányítsa. Ha a felhasználók a lehetőségekre kíváncsiak, biztosítson általános információkat a számukra: Ha valaki különböző digitális fényképezőgépeket szeretne összehasonlítani, akkor nem célszerű egy adott modell oldalára irányítani. A céloldalon adjon hasznos információkat a hirdetett termékről, bármi is legyen az. Próbáljon meg hasznos tartalmat és szolgáltatásokat nyújtani, amelyek egyedivé teszik a webhelyet.

2. A webhely legyen megbízható, az eligazodás legyen könnyű

Nyíltan ossza meg a vállalkozásra vonatkozó információkat, és tegye egyértelművé, mivel foglalkozik a cég. Mielőtt űrlapok kitöltésére kérné a látogatókat, ismertesse a termékeket és a szolgáltatásokat. Könnyítse meg látogatói számára a kapcsolatfelvételi adatok megtalálását. Ha személyes adatokat kér ügyfeleitől, közölje velük, hogy miért kéri, illetve milyen módon használja majd fel az adatokat. A szponzorált linkeket (például a hirdetéseket) különítse el a webhely más jellegű tartalmaitól.

3. A navigáció legyen könnyű – mind mobileszközön, mind asztali gépen

Alaposan tervezze meg a weboldalt, és rendszerezze a tartalmakat, hogy a felhasználóknak ne kelljen keresgélniük az információkat. A hirdetésben említett termékek megrendelése legyen gyors és könnyű. Ne vonja el az ügyfelek figyelmét előugró ablakokkal vagy olyan funkciókkal, amelyek megzavarhatják a webhelyen történő navigációt. Segítsen az ügyfeleknek, hogy gyorsan megtalálják, amit keresnek: részesítse előnyben a hajtás felett látható tartalmat.

4. Csökkentse a céloldal betöltéséhez szükséges időt

Gondoskodjon róla, hogy a céloldal – mind a mobileszközökön, mind a számítógépeken – gyorsan töltődjön be, amikor valaki a hirdetésre kattint. Fontolja meg a céloldal Accelerated Mobile Page (AMP) típusú oldallá történő átalakítását.

ADWORDS KAMPÁNY MANAGERRE VAN SZÜKSÉGE?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!