KERESD ONLINE MARKETING ÜGYNÖKSÉGÜNKET

Online marketing ügynökségünk örömmel várja kérdéseidet! Írd meg, hogy miben segíthet csapatunk Neked!

Szeretnéd felpörgetni online marketing kommunikációd? Online hirdetésekre lenne szükséged? Havidíjas online marketing menedzsment szolgáltatást szeretnél igénybe venni? Vagy esetleg egy egyedi ajánlatra lenne szükséged? Hívj minket és megalkotjuk álmaid kampányait, miközben előkelő helyre tornázzuk felületeidet az egész online térben.

Cím

1089 Budapest Vajda Péter utca 12. I 81-es épület

Az ajánlatkérés menete

Az ajánlat kiküldését követően 5 munkanapon belül felvesszük Veled a kapcsolatot, megválaszoljuk az esetlegesen felmerülő kérdéseidet és igény szerint pontosítjuk az ajánlatot.

Van költsége az ajánlatkérésnek ?

Amennyiben az ajánlatkérés mögött valódi megrendelési szándék áll, az árajánlat elkészítése és az első konzultáció díjmentes. Ezen felül egy további egyeztetésre is lehetőség van az ajánlat részleteinek pontosítása érdekében.

Kérünk add meg neved, email címed, weboldalad linkjét és egy rövid leírást arról, hogy mire lenne szükséged, mi pedig 24 órán belül visszahívunk a részletekkel:
Az online marketing- és a kommunikációs stratégia felépítéséhez hasznos, ha ismerjük versenytársakat, a piacot, a konkurens termékeket és szolgáltatásokat. Egy megfelelő monitorozás sokat tud segíteni az ügyfél pozicionálásában és a marketing eszköztár megválogatásában.

Egy adott piaci ágazatba való betörés során mindig tekintettel kell lenni a konkurenciára, hogyan és mit kínálnak, mik a marketing eszközeik, hogyan kommunikálnak, milyen a vendégkörük és mennyire népszerűek, milyen a kialakított kép róluk összességében. A marketingkommunikációs tevékenység megtervezéséhez fel kell mérni, meg kell ismerni a versenykörnyezetet is, hogy ráismerhessünk, rámutathassunk a különbözőségekre, előnyökre-hátrányokra.

online hirdetés kezelés citylight
online hirdetés kezelés flat lay

Számba kell venni a rendelkezésre álló erőforrásokat, az ügyfél vállalkozásának képességeit és realizálni kell annak erősségeit, valamint gyengeségeit. Meg kell vizsgálni, miben különbözik versenytársaitól, milyen lehetőségei vannak a jövőben, milyen előnyei és hátrányai származnak a jelenlegi stratégiákat követve. Felmérjük az adott piac, termék, szolgáltatás, üzletág életképességét és rávilágítunk a stratégiailag fontos feladatokra.

A versenyhelyzet felmérését követően, a rendelkezésünkre álló információkat figyelembe véve határozzuk meg árainkat. Így készítünk minden esetben egyénre szabott ajánlatot.