Online Hirdetések Kezelése - Aidamedia - Online Marketing Ügynökség, Közösségi Kommunikáció, Hirdetés kezelés







ONLINE HIRDETÉSEK KEZELÉSE

GOOGLE HIRDETÉS

A Google hirdetés ajánlott mindazok számára, akik szeretnék, ha termékük vagy szolgáltatásuk a keresőben a találati listák elején jelenjen meg. A hirdetési forma fő előnye, hogy gyorsan létrehozhatóak és könnyen módosíthatóak kampányai, költség Önt csak akkor terheli, ha a felhasználók a hirdetésére kattintanak. Emellett az egyik legkönnyebben utánkövethető rendszerben folytathatóak le a kampányok.

YOUTUBE HIRDETÉS

A YouTube hirdetési forma a vizuális online meggyőzés egyik leghatékonyabb eszköze. A felhasználók számára megkerülhetetlen, figyelemfelkeltő, videó alapú kampányok érdeklődési körre szűrhetőek és ár érték arányban igen kedvező feltételek mellett megjeleníthetőek a YouTube-ozók számára.

GMAIL HIRDETÉS

A hírlevelek korszakát megreformáló, email alapú, remarketingelhető, rövid és lényegre törő hirdetési forma célközönsége igen jól szűrhető. A releváns tartalmak a Gmail levelezőrendszerében kiemelt helyen a beérkező üzenetek felett jelennek meg a felhasználók számára. Az így kiemelt tartalmak nagy hatékonysággal működnek.

DISPLAY HIRDETÉS

A tematikusan megjelenő, széles körben terjeszthető hirdetési forma igen népszerű azok körében, akik több milliós közönséget kívánnak elérni vizuális, akár mozgóképi tartalommal. Ez a jól targetálható és remarketingelhető hirdetési forma a tematikus oldalak látogatói számára releváns, érdekes és hasznos hirdetéseket kínál.

KÖZÖSSÉGI HIRDETÉS

FACEBOOK HIRDETÉS

Több mint 2 milliárd aktív felhasználó a világon, melyből 5,4 Millió olyan magyar, aki havi rendszerességgel használja a legnépszerűbb közösségi média csatornát. Az Ön célközönsége is Facebookozik, méghozzá a statisztikák szerint átlagosan napi 203 percet. A közösségi háló ismerve felhasználóit olyan kulcsot és tudást ad a kezünkbe, mely segít lokálisan és globálisan is megtalálni a preferenciáinknak megfelelő korú, nemű, érdeklődési körű közönséget. A precíz szűrésnek és a Facebook 2018-ban változtatott új algoritmusainak köszönhetően a közösségi médiacsatorna egy kedvező, költséghatékony, kihagyhatatlan és megkerülhetetlen hirdetési platformot teremtett számunkra.

INSTAGRAM HIRDETÉS

A világ No1 képmegosztó közösségi médiuma egyre nagyobb népszerűségnek örvend. A tag rendszernek köszönhetően jól szűrhető hirdetési forma, mely a Facebook tudására támaszkodik, segít a felhasználók elérésében a legmodernebb vizuális tartalom megjelenítési megoldásokkal. Az úgynevezett influencerek, avagy véleményvezérek bevonásával pedig a platformon végzett hirdetési tevékenység hatékonysága tovább növelhető.

MESSENGER HIRDETÉS

A direct marketing revolúciójaként emlegetik a Messenger hirdetést, mely voltaképpen a felhasználók személyes, közvetlen, szöveges és vizuális contentekre épülő privát üzenetes megkeresése. Kellő figyelemfelkeltés és hatékonyság mellett az interakció megteremtésével egy roppant hatékony és személyre szabott hirdetési formát teremthetünk a célközönséget alkotó egyének számára.



ONLINE HIRDETÉSI SPECIALISTÁNK ÁLL A RENDELKEZÉSÉRE

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!


KAPCSOLAT