Online hirdetés kezelés | Aida Media | Facebook és Insta kampánykezelés


ONLINE HIRDETÉS KEZELÉS

Online hirdetés kezelés – PPC marketing

A legnépszerűbb hirdetési mód egy webhely forgalmának fellendítésére az online hirdetés kezelés. A Google, a Bing, a Yahoo!, a közösségi felületek és még sok más hálózat is PPC algoritmusokat alkalmaz. A PPC az angol „Pay per Click” (kattintás alapú fizetés) kifejezés rövidítése.
Egy PPC kampány során a hirdetők a hirdetni kívánt tartalmakhoz kapcsolódó kulcsszavakra licitálnak egymás között, hogy hirdetésük megjelenhessen valahányszor egy felhasználó rákeres a megadott kulcsszóra.
PPC marketing avagy az online hirdetés kezelés alkalmazása során egy vállalkozás/termék/szolgáltatás hirdetése megjelenítésre kerül egy weboldalon vagy egy keresőmotorban, és valahányszor egy érdeklődő rákattint erre a hirdetésre, a hirdetőnek fizetnie kell a webhely üzemeltetőjének (vagy a keresőmotornak, amely lehetővé tette a hirdetés elhelyezését). A hirdetés a kattintást követően egy adott weboldalra irányítja az érdeklődőt.
Miért éri meg online vállalkozásodat hirdetésekkel turbózni?

online hirdetés kezelés display reklám
AJÁNLATOT KÉREK!

Google hirdetés

A Google Adwords kampány mindazok számára ajánlott, akik szeretnék, ha vállalkozásuk elsőként jelenne meg a Google találati listán. A Google Ads hirdetési forma fő előnye, hogy gyorsan létrehozhatóak és könnyen módosíthatóak kampányok, költség Önt csak akkor terheli, ha a felhasználók a hirdetésére kattintanak.
A Google Adwords kampányok hirdetései 100%-ban nyomonkövethető rendszerben folytatható kampányok, a hirdetés megjelenésétől a vásárlás legutolsó fázisáig minden egyes lépést látni lehet a rendszerben (pl.: hányszor kattintott a weboldalon és mire, hányszor hezitált és tért vissza az oldalra egy hónapon belül, hogyan töltötte ki az űrlapot…stb.). Teremtsen keresletet és vezesse célközönségét a weboldalára!

AJÁNLATOT KÉREK!

Display hirdetés

Különféle weboldalakon tematikusan megjelenő, banner típusú hirdetési forma a Google Ads kampányai között, amely a legszélesebb célpiaci szegmensben terjeszthető. Igen népszerű azok körében, akik több milliós közönséget kívánnak elérni vizuális, akár mozgóképi tartalommal. Ez a jól targetálható és re-marketingre használható hirdetési forma a tematikus oldalak látogatói számára releváns, érdekes és hasznos hirdetéseket kínál.

YouTube hirdetés

A YouTube hirdetési forma a vizuális online meggyőzés egyik leghatékonyabb eszköze. A felhasználók számára megkerülhetetlen, figyelemfelkeltő, videó alapú kampányok érdeklődési körre szűrhetőek és ár-érték arányban igen kedvező feltételek mellett jeleníthetőek meg a YouTube-ozók számára.

online hirdetés kezelés flat lay

Social Media hirdetések

Számtalan termék és szolgáltatás legkiemelkedőbb értékesítési platformjai több korosztály számára. Mivel az emberek addiktívak a social media nyújtotta reklámokra, egy részletes célközönség bemérésével meghatározó vállalkozói sikereket lehet elérni Facebook és Instagram kampányok alkalmazásával.

Facebook hirdetés

Több, mint 2 milliárd felhasználója van a világon, amiből majdnem 6 millió aktiv magyar van a Facebooknak. Ez azt jelenti, hogy közel 6 millió magyar tölt el 1,5-2 órát az oldal böngészésével. Teljesen evidens innentől az ötlet, hogy itt, ezen a helyen is lássák és ismerjék meg a termékét vagy szolgáltatását. Tű pontossággal tudjuk meghatározni a célcsoportok elérését, ennél közelebb már nem is lehet hozzájuk nap, mint nap.

Az Ön célközönsége is Facebookozik, méghozzá a statisztikák szerint átlagosan napi 203 percet. A Facebook kampányok keresőmotorja pontosan ismeri felhasználó érdeklődési köreit és aktivitását. Ezáltal olyan kulcsot és tudást ad a kezünkbe, mely segít lokálisan és globálisan is megtalálni a preferenciáinknak megfelelő korú, nemű, érdeklődési körű célközönséget. A precíz szűrésnek és a Facebook 2019-ban változtatott új algoritmusainak köszönhetően a közösségi médiacsatorna egy kedvező, költséghatékony, kihagyhatatlan és megkerülhetetlen hirdetési platformot teremtett számunkra.

AJÁNLATOT KÉREK!

Instagram hirdetés

A világ No1 képmegosztó közösségi médiuma egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Jól szűrhető hirdetési forma, mely a Facebook tudására támaszkodik, segít a felhasználók elérésében a legmodernebb vizuális tartalom megjelenítési megoldásokkal. Az úgynevezett influencerek, avagy véleményvezérek bevonásával pedig a platformon végzett hirdetési tevékenység hatékonysága tovább növelhető.

AJÁNLATOT KÉREK!

Miért fontos, miért éri meg jobban a Facebookon és az Instagramon hirdetni?

A Facebook és az Instagram kampány rendszere rendkívül egyedi, részletes célzási lehetőségeket kínál, hiszen nem, kor, demográfia, érdeklődési körök, online magatartásformák, életvitel, tanulmányok, hobbik, stb. alapján pontos lehetőséget ad megcélozni a tökéletes érdeklődő csoportot.

– azonnali és tömeges eredményeket lehet elérni
– minden befektetett összeg azonnal látható az elérési számokban
– pontosan ki lehet számolni, hogy egy érdeklődő és egy vásárló mennyit ér a vállalkozásnak
– vizuálisan a legszerteágazóbb felületek (képek, videók, galériák, story, stb…)
– brandépítésre tökéletes reklámforma

Messenger hirdetés

A direct marketing revolúciójaként emlegetik a Messenger hirdetést, amely voltaképpen a felhasználók személyes, közvetlen, szöveges és vizuális contentekre épülő privát üzenetes megkeresése. Kellő figyelemfelkeltés és hatékonyság mellett az interakció megteremtésével egy roppant hatékony és személyre szabott hirdetési formát teremthetünk a célközönséget alkotó egyének számára.

Bízzon a lehetőségben és online marketing szakembereink megtalálják a legeredményesebb PPC megoldásokat! Bízza ránk Facebook és Instagram kampányainak kezelését, és amíg Ön a vállalkozás fejlesztésével tud foglalkozni, addig mi növeljük a márka értékét és az eladásokat.



ONLINE HIRDETÉSI SPECIALISTÁNK ÁLL A RENDELKEZÉSÉRE

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!


KAPCSOLAT