Aida Media | Grafikai Tervezés | Kreatív Reklám | Logó és Arculat készítés






GRAFIKAI TERVEZÉS

A hatékony reklám egyik elengedhetetlen hozzávalója az ütős grafika, hiszen pontosan tudjuk, az első benyomás kulcsfontosságú!
Számunkra nagyon fontos egy vállalkozás imidzse. Épp ezért kitüntetett figyelmet fordítunk arra, hogy megbízóink minden esetben stílusuknak megfelelő eredményt kapjanak, hiszen ez marketing kommunikációjukat alapjaiban fogja meghatározni.

Ügyfeleinknek egyedi, új és specifikus megoldásokat ajánlunk. Legyen szó arculat frissítésről, egy teljesen új arculat kialakításáról, logó tervezésről, online, offline anyagok elkészítéséről vagy akár mozgó bannerekről.

A grafikai tervezés során figyelembe kell venni mind a kiválasztott célcsoport igényeit, szokásait, ízlésvilágát, mind pedig a vállalkozás, termék, szolgáltatás mondanivalóját és stílusát.

A grafika tehát azért kiemelten fontos eszköz, mert ez a vizualitás ragadja meg először a néző figyelmét. Egyfelől közvetett módon sugallja vállalatunk stílusát, minőségét, értékeit, másfelől alkalmazkodva célcsoportunk, elvárásaihoz információkat hivatott átadni számukra.

Napjainkban hihetetlen mértékű a reklámzaj. Minden üzlet a fogyasztók figyelméért verseng. Ebben a reklám versenyhelyzetben kiemelten fontos, hogy hirdetésünk vagy cégünk üzenete egy valóban ütős, a megszokottól eltérő csomagolást kapjon, kiragadva a néző figyelmét a tömegből.

Szolgáltatásaink:

– offline anyagok: névjegykártya, szórólap, plakát, magazin, roll up, reklámtermékek
– online anyagok: social media content, webdesign, flyer, dinamikus és statikus – hirdetési banner
komplex grafikai tervezés: – arculattervezés arculattervezés – látványtervezés

Referenciák:

– Kreatív grafikai kampányok hirdetések: – Kreatív Online és Offline anyagok, bannerek

Mit nevezünk “Kreatív grafikai” kampánytervezésnek:
Amikor a kreatív reklám és a grafikai tervezés együtt jár.

Csapatunk a grafikai tervezés folyamán kiemelt figyelmet fordít a fogyasztó feldolgozási folyamatára.
Ugyanis egyáltalán nem mindegy, hogy egy hirdetést látva a közönség,
– mennyit ért meg,
– mennyit tudatosít
– mennyit jegyez meg
– mennyit hasznosít
a beérkező információkból.

A kreatív grafika fontossága:
miért fontos az elaboráció azaz a feldolgozás?
A Kreatív grafikák és a kreatív reklámozás esetén elmondható hogy bár hosszabb a megértési idő, és kevesebb információ adható át mint egyszerű hirdetések esetén, a célpiacban mégis nagyobb nyomot hagy, a nézők tovább fognak emlékezni hirdetésinkre, az élménynek és az emlékezeti hatásnak köszönhetően jobban gyorsabban terjednek majd.

 

Egyszerű grafikai tervezés

Kreatív grafikai tervezés

megértési idő

rövid

hosszabb

mozgósító erő

érintettség függő

sokkal hatékonyabb

információ átvitele

teljeskörű

korlátozott

emlékezeti hatás

maradandó

terjedés

nulla

erőteljes

“AHA” – típus (“WOW”)
Aha típusú reklámok esetében a központban a reveláció (váratlan meglepő felismerés) áll.
A néző élménye a felismeréseiből és az összefüggések meglátásából keletkező kellemes élmény.

Gondoljunk például egyszerű ceruzahegyezésre, melyből karácsonyfát formálunk és így kívánunk kellemes ünnepeket.

“HAHA” – típus
A Haha reklámozás esetében a reveláció (váratlan meglepő felismerés) mellett a humor is nagy szerepet játszik. Két jól ismert dolog közötti összefüggés mellett, kritérium hogy a felfedezés ne tényszerű hanem humoros legyen.

“Hűha típus”
Az előző két tervezési típusnál összetettebb hirdetési forma.
Meglepő, merész, sőt normaszegő megoldások felismeréséből keletkező különleges élmény, mely gyakran szexualitással fúszerezett.


GRAFIKAI TERVEZÉSRE VAN SZÜKSÉGE?

VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT!


KAPCSOLAT